دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:, :: 9:16 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان نهمین سوگواره شعر عاشورایی در مورخه 1394/9/10 در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حکیم هیدجی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور شعرایی از شعرهای هیدج، صایین قلعه، تبریز و زنجان، مسوولین محلی، شهردار و اعضای شورا و خانواده های معزز شهدا برگزار گردید اشعاری به زبان ترکی و فارسی در وصف امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و حماسه عاشورا و اربعین حسینی از سوی شعرا قرائت شد.

 

نی نوازی از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط برادران احمدخانی اجرا و حال و هوای معنوی مراسم را مضاعف کرد.

 

در پایان مراسم از شعرای حاضر در جمع و کتابخوانان نمونه کتابخانه قدردانی و با اهدای جوایزی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، کانون ادبی کتابخانه عمومی حکیم هیدجی با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هیدج اقدام به برگزاری نهمین سوگواره شعر عاشورایی نموده است.

در این مراسم شعرایی از شهرهای هیدج، ابهر، صائین قلعه اشعاری با مفهوم عاشورا و قیام امام حسین(ع) قرائت خواهند نمود.

در بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب خانم عاطفه یارقلی به عنوان کتابدار نمونه شهرستان ابهر انتخاب و از زحمات ایشان در مراسمی که به همین منظور در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید، تقدیر به عمل آمد.

 

 

چهار شنبه 4 آذر 1394برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

«درد شدید زیبایی»

«درد شدید زیبایی» سومین مجموعه شعر زری شاه‌حسینی، شاعر و معلم شهرستان برازجان، از سوی موسسه انتشاراتی بوتیمار روانه کتابفروشی‌ها شد.

«آخرین بار»، «شعر بعد از مرگ»، «انگشت‌های ریخته»، «بدون بی حسی موضعی»، «برازجون»، «دره گریه»، «نقطه عطف»، «با من حرف بزن»، «محدوده مذکر»، «خوشبختی اضافی»، «دولفین تپل» و «این همه فرهنگ» نام برخی عناوین شعرهای مندرج در این کتاب است.

«درد شدید زیبایی» سروده زری شاه‌حسینی با شمارگان هزار نسخه، 47 صفحه و بهای دو هزار و 900 تومان از سوی موسسه انتشاراتی بوتیمار روانه کتابفروشی‌ها شده است.

درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 97524
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1