طی بیست و یکمین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و تجلیل از مقام کتابدار و تشکر و قدردانی از زحمات خادمین این عرصه، عسگری(مسوول کتابخانه عمومی حکیم هیدجی) به عنوان مسوول نمونه برتر کشوری انتخاب و از وی تجلیل شد.

پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 19:13 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

 

 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه عمومی حکیم هیدجی اقدام به ثبت نام رایگان از تمامی عزیزان دوستدار کتاب و کتابخوانی نموده است.

مهلت ثبت نام از تاریخ 25/8 لغایت 2/9

مدارک لازم جهت ثبت نام :

تکمیل فرم عضویت

1قطعه عکس 4*3

5000ریال هزینه صدور کارت

(به همراه داشتن شماره ملی الزامی است)

دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده
گزارش مراسم شب شعر در مورخه 30/7/1392 انجمن ادبی حکیم هیدجی به همکاری نهاد نماز جمعه اقدام به برگزاری مراسم شب شعری با عنوان از "منای عشق تا ندای عشق" با موضوع غدیر در شعر شاعران نمود . در این مراسم که با حضور شعرایی از شهرستان ابهر و خرمدره و شهر زنجان برگزار گردید ابتدا آقای عسگری ریاست محترم شورای اسلامی شهر هیدج ضمن خیر مقدم گویی به شاعران با بیان این مطلب که " هر اندیشه ای در ظرف هنر جاودانه شده است ، شعر را حاصل عرق ریزان روح شاعر و جاودانگی اندیشه ها را همگام شدن با شعر و هنر دانسته و یاد و خاطره شعرای بزرگ را تا زمانی که آواز باد وباران در جهان به گوش می رسد زنده و جاودانه دانستند . پس از ایشان ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ربیعی امام جمعه محترم شهر هیدج با تبریک اعیاد غدیر و قربان به چهار ویژگی عید و وافعه روز غدیر اشاره نموده و بیان داشتند که : روز غدیر روز ناامیدی کفار از ایجاد خلل در دین اسلام است . خداوند در این روز نعمت را بندگان خود عطاء نموده و عظمت دین اسلام را به حدی رسانده است که خود خداوند نیز راضی است . در ادامه برنامه ، شاعران به خوانش سروده های خود در رابطه با عید غدیر و دهه ی ولایت پرداختند . از جمله میهمانان حاضر در این مراسم می توان به حضور ارزشمند شعرایی از استان همانند خانم ثریا ( آیلار ) بخشی و شعرایی از دیگر شهر ها همانند آقای سیروس محمد بیگی ، استاد جعفری، آقای دانش نیا اشاره نمود . در پایان مراسم به تمامی شاعران شرکت کننده در مراسم لوح تقدیر و جوایزی از طرف کانون ادبی با همکاری مالی شورای اسلامی شهر هیدج اهداء گردید

درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 97542
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1