یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

در روز شنبه مورخه 92/12/10 نشستی با سخنرانی پروفسور ثبوتی در زمینه  اهمیت و جایگاه پژوهش در ایران، در محل کتابخانه عمومی حکیم هیدجی برگزار گردید.

 

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

جلسه انجمن کتابخانه عمومی حکیم هیدجی در مورخه 92/11/30 با حضور اعضای انجمن و به ریاست آقای گل محمدی بخشدار محترم و ریاست انجمن و آقای صادقی معاونت محترم اداره کل کتابخانه های استان در محل کتابخانه عمومی برگزار گردید. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی در خصوص محوطه سازی، گسترش سالن مطالعه و سایر مشکلات و نواقص اتخاذ گردید.

 

سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

برگزاری همایش مهارتهای ارتباطی والدین با نوجوانان در مورخه 1392/11/29در محل کتابخانه حکیم هیدجی

پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده


برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر انقلاب در محل کتابخانه عمومی حکیم هیدجی

 

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

قطاره باغــلی د گـــلدی روندگان صفر                       نظامیـــلن یریمزدی مهارسیز دوه لر
کجاوه لرده نه اورتوک نه فرش و غـالیه لر                  سنیق کجاولر اوستی آچوخ مقام خطر
قدم آتور دوه لر مهره سین که زنگه  چالور                جـرس  ترانه ایدور نغمه عزا اوجـالور

      دومین  سوگواره شعر عاشورایی با عنوان" سنیق کجاولر" روز جمعه مورخه 29/9/1392  با همت کانون ادبی حکیم هیدجی ( کتابخانه هیدج ) و با همکاری شورای اسلامی شهر هیدج در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حکیم هیدجی برگزار گردید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی به استحضار می رساند به همین مناسبت هفتمین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان سنیق کجاوه لر رأس ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه مورخ 29/9/92 با حضور شعرای منطقه در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی هیدج برگزار می گردد، لطفا با حضور و خوانش اثر خود موجبات شکوه و عظمت مراسم و سرافرازی ما را فراهم آورید.

پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 19:13 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

 

 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه عمومی حکیم هیدجی اقدام به ثبت نام رایگان از تمامی عزیزان دوستدار کتاب و کتابخوانی نموده است.

مهلت ثبت نام از تاریخ 25/8 لغایت 2/9

مدارک لازم جهت ثبت نام :

تکمیل فرم عضویت

1قطعه عکس 4*3

5000ریال هزینه صدور کارت

(به همراه داشتن شماره ملی الزامی است)

دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده
گزارش مراسم شب شعر در مورخه 30/7/1392 انجمن ادبی حکیم هیدجی به همکاری نهاد نماز جمعه اقدام به برگزاری مراسم شب شعری با عنوان از "منای عشق تا ندای عشق" با موضوع غدیر در شعر شاعران نمود . در این مراسم که با حضور شعرایی از شهرستان ابهر و خرمدره و شهر زنجان برگزار گردید ابتدا آقای عسگری ریاست محترم شورای اسلامی شهر هیدج ضمن خیر مقدم گویی به شاعران با بیان این مطلب که " هر اندیشه ای در ظرف هنر جاودانه شده است ، شعر را حاصل عرق ریزان روح شاعر و جاودانگی اندیشه ها را همگام شدن با شعر و هنر دانسته و یاد و خاطره شعرای بزرگ را تا زمانی که آواز باد وباران در جهان به گوش می رسد زنده و جاودانه دانستند . پس از ایشان ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ربیعی امام جمعه محترم شهر هیدج با تبریک اعیاد غدیر و قربان به چهار ویژگی عید و وافعه روز غدیر اشاره نموده و بیان داشتند که : روز غدیر روز ناامیدی کفار از ایجاد خلل در دین اسلام است . خداوند در این روز نعمت را بندگان خود عطاء نموده و عظمت دین اسلام را به حدی رسانده است که خود خداوند نیز راضی است . در ادامه برنامه ، شاعران به خوانش سروده های خود در رابطه با عید غدیر و دهه ی ولایت پرداختند . از جمله میهمانان حاضر در این مراسم می توان به حضور ارزشمند شعرایی از استان همانند خانم ثریا ( آیلار ) بخشی و شعرایی از دیگر شهر ها همانند آقای سیروس محمد بیگی ، استاد جعفری، آقای دانش نیا اشاره نمود . در پایان مراسم به تمامی شاعران شرکت کننده در مراسم لوح تقدیر و جوایزی از طرف کانون ادبی با همکاری مالی شورای اسلامی شهر هیدج اهداء گردید

باغ گلی بدون خس و خار , هیدج است             گشته چنان بهشت پدیدار, هیـــــدج است

خاکش زر و اهالی آن جمله زرشنـاس               از علم و معرفت شده سرشار ,هیدج است

در عرصه های علم و فن و نخبه پروری               دائم حماسه ساز و میاندار, هیـــــدج است

بیش از چهل شهید سرافراز و پاکبـــاز                تقدیم کرده در ره دلدار , هیــــــــــــدج است

از دل  نظر کنی همه ی شاخــه های آن             شاداب و پر طراوت و پربار , هیـــــــدج است

نامش همیشه بوده زبانزد به سروری                ضرب المثل به نیکی کردار , هیــــــدج است

در دل نهفته است گهرهایی از کمال                 فخرش گذشته است از حد آمار, هیدج است

در آسمان منطقه همچون ستاره ای                 پرتوفشان و منبع انوار , هیـــــــــــــدج است

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

به اطلاع کلیه علاقمندان به شعر و داستان  نویسی می رساند  جلسات کانون ادبی حکیم هیدجی زیر نظر کتابخانه هیدج روزهای سه شنبه هرهفته در محل کتابخانه دایر می باشد کلیه علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کلاس و استفاده از اساتید مجرب در این زمینه ها به کتابخانه عمومی حکیم هیدجی مراجعه نمایند

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

به اطلاع کلیه دوست داران کتاب و کتابخوانی می رساند  نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای غنی سازی مجموعه کتاب های کتابخانه و تامین کتب مورد نیاز مراجعین اقدام به راه اندازی سامانه طرح کتاب من نموده است . در این طرح کتاب های مورد درخواست مراجعین که در کتابخانه موجود نمی باشد از طریق سفارش توسط اعضاء در سامانه کتاب من در اسرع وقت به کتابخانه ها ارسال می گردد لذا کلیه عزیزان هیدجی می توانند با ورود به این سامانه کتاب های مورد نیاز خود را  سفارش داده تا هم در غنی سازی مجموعه کتب کتابخانه سهم به سزایی داشته باشند و هم نیازهای مطالعاتی خود را تامین نمایند .  

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 98065
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1